Tag

De Herfst tag..

Ik zag deze herfst tag bij Deb en wou hem ook super graag invullen. Ben je benieuwd naar mijn antwoorden, lees dan zeker verder.

Wat vind je van de herfst?

  • Ik vind de Herfst een van de mooiste seizoen. Vooral omdat de bladeren van de bomen vallen en ook dat ze een mooie kleur hebben.

Vier jij Halloween?

  • Deze jaar vieren we Halloween. Vooral omdat het een verjaardag party is voor mijn nicht. Ik ga als een vampier, en heb er dus alles voor gekocht om er griezelige uit te zien.

Wat is je favoriete drinken in de herfst?

  • Hangt er vanaf. Meestal drink ik koffie of soms koffie verkeerd. Warme chocomelk drink ik dan ook super graag.

Appeltaart of muffins?

  • Geef mij maar warme appeltaart met een bolletje ijs. Vind ik zo heerlijk.

Vier jij Sint Maarten?

  • Hier is Sint Maarten anders dan in Nederland. Hier is dat de Sint Maarten komt als de Sint. Je hebt paar provincie in België dat de Sint komt en dan heb je dan dat de Sint Maarten komt als de Sint, die cadeautjes geeft.

Wat zijn je favoriete herfst schoenen?

  • Ik draag graag laarzen, vooral enkel laarzen maar ook lange. Als ze maar goed zitten.

Wat doe je het liefste in de herfst?

  • Gaan wandelen vind ik super leuk. Vooral omdat we dan achter paddestoelen kijken en dan ook foto’s van neemt.

Wat is jouw beauty Must-have voor de herfst?

  • toch wel een lippenstift mee dat ik altijd drogen lippenstift heb. En natuurlijk handcrème want mijn handen zien af van de koude.

Wat is je favoriete geur in de herfst?

  • Ik vind de geur van kaneel en appeltjes heerlijk in de herfst.

Welk kledingstuk past voor jou het beste bij de herfst?

  • Mijn warme trui die ik overlaatst nog heb gekocht. Is echt een okergeel kleur en vind dat echt bij me passen.

Wat vind jij van de herfst?

18 gedachten over “De Herfst tag..”

  1. Pingback: Herfst – Melodyk
  2. Met de herfst loop ik graag door het bosland. als het droog is wel te verstaan en nu niet met die regen. Die heeft me een flinke verkoudheid gegeven. Leuke antwoorden ook op de vragen ingevuld. Graag gelezen. Groetjes, Tine

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie