Geluk moment, maand

Mijn geluk moment van verleden maand #42.

Ik heb vorige maand een paar dagen gehad waarvan ik mag zeggen dat ik me super gelukkig voelde. Vooral die momentjes vind ik zo’n fijn gevoel. Gewoon omdat je zelf je geluk moet maken, dan komt het zeker goed.

  • Eindelijk terug school voor mijn zoon.
  • Met het werk bootje gaan varen, mee dat de dienst 20 jaar bestaat.
  • Met mijn zoon naar de kermis geweest.
  • Met mijn zus B en kleine F, een fietstochtje gemaakt en dan nog heerlijk salade gegeten.
  • Met mijn zus B en kleine F naar Breskens geweest en daar heerlijk met de vlieger gespeeld. Mijn zus B getrakteerd op eten mee dat ze me altijd voert met de auto.
  • Van een klant J een mooie taarteplanteau gekregen.
  • 2 paar mooie oorbellen mogen uit kiezen, mee dat ik haar in de kijk zet.
  • Naar eetfestijn geweest van de bommels. Waar mijn schoonbroer D in zit. En daar zijn er dan nog travestieten komen op treden. En ik heb moeten lachen dat ik met tranen in mijn ogen stond.
  • Met mijn zus B en kleine F naar de rommelmarkt geweest en ook naar de ballonvaart.
  • Man heeft gekookt.
  • Met mijn zus C en schoonbroer D naar een fabrieksverkoop geweest. En daar nog kerstgrief gekocht en helloween kleren.
  • Naar mijn beste vriendin geweest, om haar nieuw apparaat te bezichtigen. Natuurlijk met een kaartje en een cadeautje bij.
  • achter mijn vloer al geweest, voor op mijne zolder. Mee dat in de winkel 25 procent was.
  • Met mijn beste vriendin naar de stad geweest. En dan nog heerlijk naar de McDonald’s.

18 gedachten over “Mijn geluk moment van verleden maand #42.”

Plaats een reactie