Tag, Tattoo

Tattoo TAG…

Ik wou graag eens deze tag invullen. Vooral om dat het me super leuk leek omdat het over Tattoos ging. Wil je weten of ik er heb of niet, lees dan zeker verder..

Hoeveel tattoos heb je?

  • Op dat moment dat ik schrijf heb ik er drie staan.

Hoe oud was je toen je je eerste tattoo kreeg?

  • Ik was 40 jaar als ik ze allemaal heb laten zetten.

Deed het veel pijn?

  • Naar mijn gevoel deed het geen pijn. Maar tis te zien welke plaats dat je hem zet. Lijk op de pols doet het iets meer pijn dan de andere plaatsen.

Op welke plek deed het het meeste pijn?

  • Op mijn pols deed het echt wel pijn, daar heeft ze paar keer moeten stoppen.

Zou je nog tattoos willen?

  • Ik ga er binnen kort nog twee bij zetten.

Heb je er spijt van?

  • Ik heb er absoluut geen spijt van, zou niet weten waarom.

Hebben al je tattoos een betekenis?

  • Mijn tattoos hebben een betekenis, daarom heb ik er ook latten zetten.

Wat vind je vriend en je familie ervan?

  • Mijn man vind het oké dat ik er laat zetten. Maar ik mag er niet in overdrijven zegt hij. Mijn familie vind het wel oké. Uiteindelijk kies ik zelf wat ik op mijn lichaam zet.

5 gedachten over “Tattoo TAG…”

Plaats een reactie