Geluk moment, maand

Mijn geluk moment van verleden maand #48.

Ik heb vorige maand een paar dagen gehad waarvan ik mag zeggen dat ik me super gelukkig voelde. Vooral die momentjes vind ik zo’n fijn gevoel. Gewoon omdat je zelf je geluk moet maken, dan komt het zeker goed.

  • Bij mijn hartsvriendin B en haar vriend F geweest, en hun nieuwe koop huis voor de eerste keer gezien. Ondertussen een vroege verjaardagscadeau gekregen, dat super mooi is.
  • Mijn man D die iets nieuws uit probeert in de keuken. Het was dan nog eens super lekker.
  • Voor me zelf mooie tulpen en bloesemtakken gekocht.
  • Met mijn schoonzus V naar een demonstratie geweest van parfum bij haar schoonzus C. Ik heb parfum voor me zelf gekocht en voor mijn man. en ook nog Linne parfum en een olie voor het lichaam.
  • Wat word ik vrolijk van de vogeltjes dat fluiten.
  • De eerste zonnestrallen op mijn gezicht, maakt me zo gelukkig.
  • De renovatie voor de trap naar de zolder zijn eindelijk begonnen.
  • Mijn nieuwe fiets is eindelijk toe gekomen, wat rijd hij super goed.
  • Met Bink gaan wandelen.
  • Naar de nieuwe tuincentrum geweest in Hulst en daar super mooie paas decoratie gekocht om mee te knutselen.
  • We hebben daar dan ook een heerlijke koffietje gedronken met een gebakje.
  • Met mijn zoon D heerlijk ijsje gegeten en dan naar de winkel geweest.
  • Heerlijke pasta salade gemaakt, mijn zoon D is weer eens super blij dat hij er mee kan nemen als lunch op school.
  • Met mijn zus B en kleine F naar de rommelmarkt geweest, ze heeft paar dingen gekocht. Dan zijn we nog naar een cup cake bakkerij geweest en daar hebben we heerlijke cup cakes gegeten. Ik heb er dan nog zes mee genomen voor mijn mannen.
  • Ik heb een mooie paaskrans gemaakt, wat is hij super goed gelukt.
  • Mijn klant I heeft heerlijk gekookt voor me, was een vroege verjaardag cadeautje.
  • Van mijn broer R en schoonzus V een mooie kamerplant gekregen voor mijne verjaardag. Super blij mee.
  • Ondertussen mijn bestelling gekregen van de parfum die ik besteld had.
  • Bij mijn zus S op bezoek geweest en daar nog heerlijk gegeten.
  • Mijn zus B die eventjes mee fietste.
  • We hebben de plannen al gezien van de nieuwe badkamer en het ziet er echt super mooi uit.
  • Mijn verjaardag, veel felicitaties gekregen van familie, vrienden en kennissen.
  • Van mijn man D mooie bloemen gekregen en hij had ook super heerlijke taart gekocht. En natuurlijk heeft hij mijn favoriete gerecht gemaakt.
  • We zijn dan ook nog gaan wandelen.
  • Mijn zus S en haar gezin hebben een mooie kaart in de chocolade gestuurd. Wat was ik super blij verast, zo dankbaar er voor.
  • Van mijn klant R heb ik een mooie verjaardagskaart gekregen met een centje er in. Zo een lieve dame is het.
  • Van mijn klant I een mooie regen hoedje en een heerlijk stuk zeep van Italy gekregen voor mijn verjaardag.
  • Mooie tulpen gekregen van mijn man D.
  • Leuke diamond painting notitieboekje gemaakt.
  • Paas eitjes van hout gekleurd.
  • Voorbereiding voor de paas brunch voor de volgde dag.
  • Konijn gemaakt, vind ik zo leuk om te maken.

8 gedachten over “Mijn geluk moment van verleden maand #48.”

Plaats een reactie