Geluk moment, maand

Mijn geluk moment van verleden maand #47.

Ik heb vorige maand een paar dagen gehad waarvan ik mag zeggen dat ik me super gelukkig voelde. Vooral die momentjes vind ik zo’n fijn gevoel. Gewoon omdat je zelf je geluk moet maken, dan komt het zeker goed.

  • Met mijn man naar de Ikea geweest, voor een badkamer kasten.
  • We hebben thuis de kasten in elkaar gestoken. Was echt goeie team werk, met mijn man.
  • Ik heb een tekentabel gekocht. Ben er super blij mee. Nu is het vooral leren mee te werken.
  • Hier was er een winkel dat totale uitverkoop was, ik heb leuke spulletjes kunnen kopen voor heel weinig geld. Zelfs de uil van Harry potter heb ik kunnen kopen voor weinig geld. Super blij mee.
  • Mijn man had de zondag voor Valentijn, een heerlijk ontbijt besteld. En ze hebben deze naar huis gebracht. Hij heeft me super verwent.
  • Op Valentijn zelf heeft mijn man een mooie bos bloemen gegeven. Ik vond ze super prachtig.
  • Mijn zus S gaan helpen, en daar nog heerlijke macaroni gegeten.
  • Met mijn man naar zoutenlanden geweest, en daar super mooie foto’s genomen. Mooie schildpadjes gekocht en een mooie mok met een schildpad er op. Dan mijn man nog getrakteerd op eten.
  • Ik en mijn man zijn 19 jaar al samen, wat vlieg de tijd vooruit.
  • We zijn gaan bespreken voor ons badkamer te renoveren. We hebben al het materiaal al uit gekozen. Nu drie weken wachten tot we het zien op 3D.
  • Van een klant I, super mooie bloemen gekregen.
  • Mooie zonnebril gekocht, voor weinig geld.

8 gedachten over “Mijn geluk moment van verleden maand #47.”

Plaats een reactie