Geliefde, Man, Valentijn

Valentijnsdag…

Ik neem je heel graag mee wat ik zoals gekregen heb voor mijn Valentijns van mijn man.

De zondag had ik al een super heerlijk ontbijt gekregen van mijn man. Twa’s echt super heerlijk voor de eerste keer dat hij zo een ontbijt had besteld bij surpresa. Alles was heel goed verzorgt. Twa’s echt een geslaagde Valentijns ontbijt.

Op Valentijnsdag zelf heb ik deze super mooi bloemen gekregen. Ze komen van bij Fleur A LIE ze hebben niet enkel bloemen maar ook een beetje decoratie. Vond echt een super mooie boeketje.

Ik zelf heb mijn man een mooie doos gevuld met heerlijke koekjes en chocolade en ook zat er chocoladepasta en confituur in. Hij was er echt blij mee.

Hoe was jullie Valentijn als je er aan mee doet dan.

8 gedachten over “Valentijnsdag…”

Plaats een reactie