Droogbloemen

Droogbloemen in houten cirkel.

Ik zelf hou van mooie droogbloemen. Vooral omdat je er niet naar hoef te kijken dan naar verse bloemen.

  • Ik was met mijn zus B naar een winkeltje geweest. En daar zag ik deze geweldige houten cirkel liggen met droogbloemen.
  • Je kon kiezen in verschillend kleuren hout en ook welke kleur van droogbloemen.
  • Ik zelf vond deze het mooiste passen in mijn living.

11 gedachten over “Droogbloemen in houten cirkel.”

    1. Dat is waar, maar ik zelf vind het iets hebben.
      Vooral omdat je er langer van kan genieten.
      Lijk snij bloemen ga na 2 weken al kapot dan vind ik beter dat je gewoon een plant koopt dan blijft het ook veel langer.

      Like

  1. Leuk en inspirerend!
    Droogbloemen zijn tegenwoordig ‘in’, bijvoorbeeld ook in glazen flesjes of als decoratie tegen de muur. Hier staat ook een fles (in amberkleur) met gedroogde papaverharten. Als het zonlicht erop schijnt, geeft dat een mooi en warm effect.
    Toch houd ik ook van verse bloemen in een vaas, planten in huis of bloemen in potten op m’n balkonterras. Het fleurt een omgeving helemaal op hé.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie