Vlog, Week

Week Sfeervlog..

Ik neem jullie mee in paar dagen. We hebben nog redelijke veel met Bink gaan wandelen. We hebben mijn man zijn verjaardag gevierd. En zijn ook al achter mooie bloemen geweest om ons bloempotten voor aan de deur terug mooi te hebben.

  • De Maandag 11 April, zijn we gaan wandelen met Bink. Mijn zoon was nog eens mee.
  • We hebben vooral naar de kleine paardjes staan kijken.
  • Wat vond ik het steeds leuk om mijn zoon en Bink bezig te zien met de grote bal.
  • De Dinsdag 12 April, zijn we naar mijn werk met Bink nog eens gaan wandelen.
  • De Woensdag 13 April, vandaag was het mijn man zijn verjaardag.
  • We zijn achter bloemen geweest om in de bloembakken te platen. Deze komen dan weer op ons vensterbank buiten te staan. Wat hou ik er van.
  • Erna hebben we heerlijke chocolade taart gegeten.

Plaats een reactie