Bink (Franse Buldog), Huisdieren, Tag

De huisdieren tag…

Ik wou nog eens een Tag in vullen. En wat vond ik het leuk om een huisdieren tag in te vullen. Wil je weten wat ik geantwoord heb, lees dan zeker verder..

Hoe heet je huisdier en wat voor een dier is het? (ras, kleur)

  • Mijn huisdier noemt Bink, tis een Franse buldog. Hij is zwart van kleur met een wit.
  • We hebben ook nog een vogel, met geel en paars.

Heb je wel eens op een dier van een ander gepast?

  • Ik zelf heb nog nooit op een huisdieren gepast.

Waar komt/ komen je huisdier(en) vandaan?

  • Mijn hond die komt uit een heel vriendelijke gezin tegen Nederland.
  • De vogel hebben we mee genomen van mijn schoonouders. Mijn schoonvader is overleden en mijn schoonmoeder kon er niet meer voor zorgen. Daarmee hebben we besloten om hem mee te nemen naar huis. Ondertussen zit hij hier al twee jaar bij ons.

Hoe kom je aan de naam van je huisdier?

  • Toen ik mijn hond ging hallen, had hij al de naam Bink. Omwil dat het een stamboom is en dat ze deze al moest invullen. Ze zij dat we de naam nog kon veranderen. Maar we vonden dat hij wek als een Bink er uit zag en hebben hem zo blijven noemen.
  • De vogel had al zijn naam. Maar ik zeg er steeds vogel tegen. Want mijn schoonmoeder heeft hem een afschuwelijke naam gegeven.

Welk huisdier zou je willen hebben?

  • Ik zou graag nog een kat willen, maar mijn man is er niet zo voor.
  • En nog een hond, maar dan wel een andere ras.

Wat is het lievelingseten van je huisdier?

  • Bink eet graag paté, die doe ik dan samen met zijn brokjes.

Neem je je huisdier mee op vakantie?

  • Bink ga altijd mee op vakantie.. we zorgen dat hij dan met alles in orde is van spuitjes.
  • De vogel verzorg de buur voor.

Een, twee of meer huisdieren?

  • Op deze moment hebben we er 2. En eerlijk is dat voldoende. Ook omwil ons huis niet zo groot is. Moest we echt een grote huis met grote tuin hebben. Dan zou ik wel meerdere dieren willen.

Wat vind je het leukste om met je huisdier te doen?

  • In het meer gaan… Dat vind hij super leuk om in te gaan.

Wat gebeurt er met je huisdier je niet op hem of haar kunt passen?

  • Dan ga hij bij de buur. Maar dat gebeurt niet zo veel. Meestal is er iemand thuis.

4 gedachten over “De huisdieren tag…”

Plaats een reactie