Man, Verjaardag

Verassing feest voor mijn man…

Wat was het een ongelofelijk leuke dag gisteren voor mijn man. Vooral had hij nooit gedacht dat hij een verassing feestje zou hebben.

  • Ik had in de morgen heerlijke ontbijt besteld, en deze kwamen ze dan ook leveren aan huis. Het was weer super in orde… Blijkbaar had mijn man wel een vermoede dat het ontbijt ging zijn. Maar hij heeft er toch nog van genoten.

  • We zijn naar Zoutelanden en naar Domburg geweest. We hebben vooral leuke spulletjes gekocht en heerlijk gegeten.

  • Ik zorgde dat mijn man niet te vroeg thuis kwam en daardoor heb ik in de winkel zitten treuzelen. Mijn zoon zenden dan dat ze er al waren. We kwamen dan in mijn straat en mijn man geeft niks door. Toen hij de deur opende, was hij super verast. Ik heb dat weer eens goed gedaan. Vooral heb ik heerlijke hapjes besteld.
  • Ik heb super heerlijke gedronken..

  • Ik had een leuke cadeau gekocht, maar ja normaal ging het den 11ste binnen komen. Maar helaas was er een fout gebeurt en ga het later deze week toe komen.
  • Dus ik moest een alternatief hebben, heb ik een pakket bij elkaar gestoken met producten om een pizza te maken.

  • Dat was zijn cadeau van mij en mijn zoon, maar jammer genoeg komt het later deze week.
  • Deze heb ik nog in elkaar gestoken daar juist.

13 gedachten over “Verassing feest voor mijn man…”

Plaats een reactie