Vlog, Week

Week Sfeervlog..

Ik neem jullie mee in paar weken. Ik was nog paar dagen thuis,onder tussen was het al een stuk beter met mijn rug. Heb ik mijn verjaardag gevierd en hebben we genoten van buiten in de tuin te zitten.

  • De Zaterdag 26 Maart, in de morgen heb ik eerst naar YouTube gekeken. Vooral naar OnneDi en naar Teske maar ook naar Girl On The WhiteBike. Maar vooral kan Bram niet ontbreken en ook Enzo Knol heb ik nog naar zitten kijken.
  • Bink was in de tuin, samen met mijn man.
  • Wat vind ik de bloemen heel mooi die aan het boompje bloeien. Sorry dat ik deze veel film, maar is voor mij een herinnering voor later.
  • De tulpen begingen ook al mooie vorm te krijgen. Kan niet wachten om deze te filmen als ze open zijn.
  • We hebben ook al bijtjes bezoek in ons insectenhotel. Tis er echt een feestje daar..
  • Bink ga altijd op mijn man gaan zitten. En dan kijkt hij naar buiten.
  • We hebben dan gans de middag in ons tuintje gegeten. Vooral hebben we ook heerlijk ge apertief gegeten en gedronken.
  • Nadien ben ik dan nog heerlijk in bed gegaan.
  • De Zondag 27 Maart, ik was jarig. We hebben heerlijk taart aangesneden.
  • Hahaha mijn man die was moe, dat hij in slaap viel.
  • We hebben dan nog heerlijk ge aperitief gegeten en vooral gedronken.
  • De Maandag 28 Maart, zijn we met Binkje gaan wandelen.
  • De Dinsdag 29 Maart, mijn klant heeft zo mooie bloemen staan in haar tuintje.
  • De Vrijdag 1 April, was het aan het sneeuwen.
  • De Zondag 3 April, heb ik eerst nog mijn huisje gekuist.
  • De Zaterdag 9 April, Ik heb heerlijk sushi gegeten in de middag.
  • Ik moest dan nog naar Gent, want ik moest mijn fiets gaan ophalen. Want deze was binnen omdat mijn ketting er steeds afval.
  • De Zondag 10 April, ben ik terug begonnen met zo een Diamant paint van een Franse buldog.
  • Ik heb dan nog heerlijke fruitsalade gemaakt voor het gezinnetje.
  • En mijn vogel heeft ook een stukje appel gekregen, super leuk om te zien dat hij dat met zijn pootje vast neemt.
  • We zijn dan nog in de avond gaan wandelen.

Plaats een reactie