Diy, Krans, passen, Vlog

Paas krans..

Vandaag neem ik jullie mee naar mijn hobby tafel. Ik laat jullie heel graag zien, hoe ik deze prachtige paas krans heb gemaakt..

Je hebt nodig:

  • Tang ● IJzerdraad ● Lijmpistool ● Paastakken  Vogelnestjes  kwarteleitjes  Pluimen  Gele lint.

Hoe maak ik het:

  • Ik neem 6 takken en doe er dan eventjes ijzerdraad om, dan neem ik weer 6 taken en dan neem ik ze aller twaalf lijk dat je zie in de film.
  • Deze bind je dan samen met de IJzerdraad en de rest van de IJzerdraad verwijd je dan.
  • Ondertussen heb je een mooie druppel gemaakt.
  • Dan neem je takken en steek je deze er door dat je zo ongeveer een nestje maakt.
  • Dan steek je een stevige tak er door dat de nestjes er op kunnen liggen.
  • Ondertussen doe ik er wat pluimen er door.
  • Ik zelf had nestjes met eitjes er al in, die heb ik verwijdert omdat ik kwarteleitjes wou hebben.
  • Ik doe er dan ook pluimen in de nestjes.
  • De nestjes lijm ik op de dikke tak.
  • Op laatste doe je aan de boven kan een mooie gele lint in.

11 gedachten over “Paas krans..”

Plaats een reactie