Lente, Tag

De lente Tag.

Ik word vrolijk van de lente, vooral omdat je de vogels hoort fluiten en dat alles stilaan in bloei komt te staan. Daarmee leek het me super leuk om deze tag voor jullie in te vullen.

Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord ‘lente’?

  • Dat alles in bloei komt te staan van de natuur. Dat de vogels druk bezig zijn met hun nestjes te maken. Dat de kleine lammetjes word geboren.

Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?

  • Vooral fris geur van de bloemen. En de geur van het gras vind ik zo een heerlijke geur.

Wat is je favoriete lente nagellakkleur?

  • Ik zou dan licht roze en geel dragen.

Wat is je favoriete lente bloem?

  • Ik hou van de bloesems van de bomen. Van de paaslelies van muscori, Jasmijn.

Wat is je favoriete lenteparfum (geurtje of geurkaars, of beide)?

  • Ik vind Hugo boss heel goed. Nu heb ik over laats nog een parfum gekocht met jasmijn er in.

Houd jij een lente schoonmaak?

  • Soms wel, tis te zien hoe vuil alles in de kasten is. Maar meestal neem ik dat mee als ik wekelijks kuist.

Wat is je favoriete lente accessoire?

  • O, dat is wel mijn juwelen, vooral armbandjes vind ik zo fijn om te dragen. En mijn uurwerk vind ik dan super om te dragen. Vooral omdat het dan beter zichtbaar is.

Wat is je favoriete lente accessoire?

  • Ik draag dan graag mij kleedjes of mijn rokjes. Vind ik zo leuk om aan te doen. Dan met een leuke jasje er op.

Wat is je favoriete vogel?

  • Ik ben verzot op een ijsvogel vind ik zo prachtig van kleuren. In de tuin vind ik dan de Pimpelmees super mooi.

Wat vindt je het meest prettig aan de komende maanden?

  • Mijn verjaardag dat over paar dagen is. Vooral omdat het dan lang klaar blijft. De heerlijke natuur en vooral de heerlijke zon.

6 gedachten over “De lente Tag.”

Plaats een reactie