Kerstboom, Kerstmis, Nederland, Vakantie, Vlog, Weddemeer, Winter

Winter avonturen #16..

We zijn vertrokkenen richting Nederland op vakantie. Ik neem jullie vooral mee in onze leuke vakantie.

  • Op 22 December zijn we aan gekomen in Weddemeer in Nederland. We zijn eerst nog eens met Bink gaan wandelen tot we in het huisje mochten gaan?
  • Erna zijn ik en dirk nog naar de tuincentrum van Winschoten geweest. Om een kerstboom te gaan kopen, we hadden geluk dat hij 10 euro was. Ik heb nog andere kerst Hangers bij gekocht.
  • In het huisje heb ik dan de boom versierd met zelf gemaakte kerstgrief.
  • En dan heb ik en mijn man nog kerstverlichting buiten samen gehangen.
  • Erna ben ik nog in bad geweest en heb ik een leuke bruidsbol van lus.

6 gedachten over “Winter avonturen #16..”

Plaats een reactie