Kerstmis, Nederland, Vakantie, Vlog, Weddemeer, Winter

Winter avonturen #17..

We hebben super leuke kerstavond gehad. Vooral Bink vond het super leuk om zijn pakjes uit te pakken.

  • De Zaterdag 23 December, Bink krijg geen genoeg van mijn rendier pantoffels. Was vooral een rustige dagje.
  • Hebben vooral nog kerst cadeautjes gekocht voor het gezinnetje.
  • Mijn man had nog Lego gekocht en heeft deze dan samen gestoken.
  • Ik zelf heb nog een fijne boek zitten lezen, krijg er maar niet genoeg van.
  • De Zondag 24 December, Mijn man had heerlijke eitjes gemaakt. 
  • We zijn dan nog eerst gaan wandelen met Bink.
  • We zijn dan naar Bourtange gereden en daar hebben nog beetje gewandeld. Daar hebben we dan nog heerlijke warme chocolademelk gedronken. In een winkeltje heb ik vooral mooie rendieren decoratie gevonden voor mijn kersttafel in de avond.
  • In de middag heb ik dan nog heerlijk mijn boek verder gelezen.
  • En dan heb ik vooral mijn kersttafel gezet.
  • In de avond hebben we vooral heerlijk genoten van een fijne kerst.
  • Mijn twee mannen waren super blij met de cadeautjes en Bink die vond het super leuk zijn pakjes. Ik zelf was ook super blij met alles wat ik kreeg?

4 gedachten over “Winter avonturen #17..”

  1. Heel levendig herinner ik me ook nog de momenten toen we nog honden hadden… Vanaf het moment dat er pakjes onder de kerstboom lagen, was hun interesse gewekt. Natuurlijk wisten ze al lang wat er in stak want hun uitmuntende geur laat hun nooit in de steek :-) Toch hadden ze de discipline om ze niet aan te raken tot het moment dat wij op Kerstavond de pakjes in hun muil te geven. Mooie herinneringen, die ik hier zie terugkomen.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie