Geluk moment, maand

Mijn geluk moment van verleden maand #45.

Ik heb vorige maand een paar dagen gehad waarvan ik mag zeggen dat ik me super gelukkig voelde. Vooral die momentjes vind ik zo’n fijn gevoel. Gewoon omdat je zelf je geluk moet maken, dan komt het zeker goed.

  • Mijn man getrakteerd op heerlijke Chinees.
  • Met mijn zus B en klein F gaan wandelen, en er na nog heerlijk warme chocomelk en warme appeltaart met ijs gegeten.
  • Met mijn zus B nog mee gegaan voor een kerstboom voor in haar huisje.
  • Bij mijn schoonzus V heerlijke kerstkoekjes gebakken en natuurlijk heeft kleine F mee geholpen.
  • Bij mijn broer R en schoonzus V nog heerlijk frietjes met biefstuk gegeten.
  • Heerlijke chocolade sint gekregen van mijn man.
  • Ik heb mijn klant R blij gemaakt om een mooie bros elfje en een mooie wenskaart te geven.
  • Van mijn klant R een mooie wenskaart met centje er in gekregen en ook twee mooie make-up tasje gekregen.
  • Was de verjaardag van mijn zoon D, wat word hij groot al ondertussen al 14jaar.
  • Een leuke verjaardagfeest gegeven voor mijn zoon D. Twas super geslaagd.
  • Al leuke cadeautjes gekocht voor mee kerst.
  • Mijn man die me heel goed mee hielp nu mijn ribben een barstje in zat.
  • Naar winter Pairi Daiza geweest met mijn man.
  • Leuke kerstkaartjes geschreven voor de buren en leuke kerstkaartjes terug gekregen.
  • Voor zoon D paar stripboeken gekocht van star wars en voor me zelf de boek van The Hunger games Songbirds & snakes. Wat ben ik er super blij mee.
  • Met mijn zoon D naar de film Aquaman and the lost kingdom gaan zie. Met dank aan de twee tickets die ik gekregen had van mijn werk.
  • We zijn naar Nederland gegaan om kerst en nieuwjaar te vieren daar.
  • We zijn dan nog achter een kerstenboom geweest in de Intratuin, maar voor 10 euro. Dat was echt een koopje en we hadden een mooie boom in het huisje met mijn zelf gemaakte creativiteit.
  • Twee de zelfde jurken gekocht, kon niet kiezen van kleur. Dus maar de beide mee genomen en ook nog een leuke trui.
  • Ik heb vooral mooie cadeautjes gekocht voor mijn man en zoon D.
  • Super mooier kerstavond gevierd, met veel eten en vooral een mooi versierde tafel. En ook weeral super mooie cadeautjes gekregen van man en zoon D.
  • Naar Wildland geweest en omdat mijn zus S in de buurt was met haar gezin hebben we daar afgesproken en een super leuke middag en avond gehad. Ook was het haar verjaardag.
  • In Wildland de licht Wild Nights was super mooi. Wat hebben we er van genoten. Vooral op het water was super mooi.
  • In de Intratuin nog super mooie kerstgrief aan gekocht mee dat het 40% afslag was. Echt koopjes gedaan.
  • Nog paar cadeautjes gaan halen voor zus B en S die heb ik dan ook al.
  • Een super mooie armband met een klavertje vier van mijn man nog gekregen.
  • Mezelf verwend met mooie make-up, en er mij al super mooi mee geschminkt.
  • Mijn man heeft op kerst en ouderejaars (jaarwisseling) heerlijk gekookt.
  • Elke dag dat we in het vakantie huisje zaten de mooie ijsvogel gezien. Vond ik zo super mooi en ook omdat het mijn favoriet vogel soort is.
  • Wat voel ik me de laatst dagen super goed, echt de laatste dagen zonder pijn.
  • Wat hebben we een fijne verlof gehad.
  • Vooral ben ik terug begingen lezen en ik heb de smaak terug te paken.
  • Oudejaarsavond (Jaarwisseling) gevierd met de belangrijkste personen in mijn leven.
  • En wat hou ik zo veel van mijn Binkje.

25 gedachten over “Mijn geluk moment van verleden maand #45.”

  1. Je bent duidelijk een heel tevreden mens, dat is fijn om te horen, het zijn ook de belangrijkste dingen dingen die je opnoemt, gewoon met de mensen die je lief zijn bezig zijn en een fijne vakantie hebben. Laat 2024 vooral zo blijven.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie