Kerstmis, Tag

“is het al bijna kerst”-tag.

Ik vind het super leuk om eens deze Kerst – Tag in te vullen. Gewoon omdat ik Kerstmis fijne momenten vind. Super leuke sfeer is het steeds. Kijk dan zeker verder.

Hoelang tot dat het kerst is?

  • Nog 12 dagen tegen wanneer het kerstmis is…

Op een schaal van 1T/M10, hoe erg kijk jij uit naar kerst?

  • O, is wel een 9 op 10.. Vooral omdat we weer leuke dingen gaan doen.. Vooral naar de mooie dierentuinen, kijk ik vooral naar uit. Maar ook de leuke kerstavond dat we een super gezellige avond hebben als gezin.

Wanneer zet jij de kerstboom op?

  • We hebben onze boom gezet op den 24 November. Natuurlijk is het een echte boom.

Hoe ziet jouw ideale boom eruit?

  • Zo ziet mijn ideaal boom er uit. Wat vind ik hem super mooie. Ik moet er wel nog meer hangers in gangen, maar elk jaar koop ik er wat bij en zo raakt mijn boom ook vol.

Wat is je favoriete kerstliedje?

  • Natuurlijk blijft voor mij deze hit een favoriete nummer voor me. En ook tis een van mijn favoriete zangers.

Wat vind jij echt niet kunnen met kerst?

  • Deze vind ik nu eens moeilijk, en eerlijk gezegd zou ik het niet weten.

Naar welke kerstgerecht kijk jij het meest uit?

  • Haha…ik hou van eten dus ik kijk naar het hele menu uit. Maar deze jaar zijn we nog niet aan uit wat het gaat worden van het menu.

Wat voor outfit draag jij meestal met kerst?

  • Ik draag meestal een mooie jurk. Elk jaar koop ik er dan ook eentje die ik super mooie vind. Deze jaar heb ik in mijn gedachten om een rode jurk te kopen. Maar weet niet of ik die wel zal vinden. Dus je zal dan wel zien wat ik aan heb 😉

Hoe ziet kerst er bij jou over 25jaar uit?

  • Ik hoop een super gezellige kerst met mijn man en natuurlijk met mijn zoon. Ik hoop dat hij dan samen aan tafel zit met zijn geliefde en hopelijk zijn kinderen. Maar dan hoop ik dat we eens samen kerst vieren met gans mijn familie, daar kijk ik wel naar uit om samen te zijn.

En tot slot: Wat geeft jou nou echt het kerstgevoel? Heb je een traditie?

  • kerstgevoel heb ik direct als ik die geweldige kerstverlichting zie op straat in huizen. En dat je kerstmuziek hoort overal, dat je spontaan zit mee te zingen. Die heerlijke kerstmarkten, echt zalig gewoon. Heerlijke traditie hebben we, heerlijk tafelen en er na de cadeautjes openen en dan met het gezinnetje in onze gelijke pyjama’s in bed naar die kersttekenfilm zien van The Polar Epress echt zalig tekenfilm.

6 gedachten over ““is het al bijna kerst”-tag.”

Plaats een reactie