Kerstboom, Kerstmis, Vlog

Kerstboom optuigen..

Wat is het weer super leuk om een kerstboom te versieren… Ik vind hem alvast super geslaagd.

  • De 24 ste November zijn we gaan kijken voor een mooie boom. We hadden ongeveer de grote in ons gedachten. Ik wou vooral geen kleine boom lijk velde jaar hebben waar ik toen met mijn gedachten zat weet ik niet 😉
  • We moesten niet lang zoeken, het nadeel was wel dat ze geen bomen in pot meer verkochten. Dus hebben dan maar een boom genomen die er stond en dan nog een Kerstboomstandaard. Die medewerker heeft me heel goed geholpen.
  • Thuis heeft mijn man D hem uit het netjes gedaan dat rondom hangen, en dan hem laten staan.
  • We hadden super mooie lampjes gekocht dat een beetje ouderwets uit zag. Maar we zijn er zo blij mee. Erna heb ik de kerstenboom versiert.

6 gedachten over “Kerstboom optuigen..”

    1. Dat versta ik heel goed, mijn hond kijk er ook naar. Maar gelukkig blijft het bij ruiken. Katten vinden vooral het glimmer van de kerstballen super. Mijn zus heeft deze jaar ook geen kerstenboom gezet, ook omwille van haar twee katten.

      Like

Plaats een reactie