Nederland, Vakantie, Vlog, Weddemeer, Zomer

Zomeravontuur. #33

Ik neem jullie mee naar mijn vakantie momentjes. We zijn naar Groningen geweest om naar de prinsen tuin te gaan. Dan zijn we de kerktoren van Martinitoren beklommen en dan zijn we ook nog naar Kamp Westerbork geweest.

  • De Woensdag 23 Augustus, zijn we naar de Prinsen tuin geweest. Ik was vooral benieuwd hoe het er in het echt uit zag, ik vond het wel super mooi maar toch iets klein naar mijn verwachtingen.

  • Erna zijn we meer naar het centrum gewandeld en hebben we dan de kerktoren van Martinitoren beklommen. Wat was het super mooi van uitzicht, vond het super geweldig.

  • Dan zijn we door gereden naar Kamp westerbork , ook daar was ik super benieuwd vooral voor de geschiedenis er rond. Vond het super leerzaam en toch blijf je een uur bij stilstaan wat die mensen allemaal heeft mee gemaakt.

  • We zijn dan ook nog naar Monumentendorp Orvelte geweest, super leuk om daar te lopen.

6 gedachten over “Zomeravontuur. #33”

Plaats een reactie