Dierentuin, Nederland, Vakantie, Vlog, Weddemeer, Zomer

Zomeravontuur. #31

Ik neem jullie mee naar mijn vakantie momentjes.. We zijn naar Wildland geweest, ik vind altijd een mooie dierenpark. Wat hou ik super veel van dieren. Erna zijn we nog eventjes naar de winkels geweest.

  • De Maandag 21 Augustus, zijn ik en mijn man naar Wildland geweest. Wat hebben we een super leuke dag gehad. Vooral heb ik mijn favoriete dieren gezien.
  • We zijn nadien nog gaan shoppen, en heb ik leuke kleren kunnen scoren in de solden.
  • We zijn dan met Bink gaan wandelen en hebben dan achter een ijsje geweest.
  • Mijn man heeft nog heerlijk gekookt.
  • Ik heb dan nog met Bink gespeelt.

14 gedachten over “Zomeravontuur. #31”

    1. Inderdaad dat vind ik ook. Maar ik hou van dieren en dan geef ik liever mijn geld uit aan een dierenpark waar het geld dan naar het voedsel voor de dieren na toe ga dan naar een pretpark ;-). Ik heb inderdaad een andere blog, die veel beter bij me past naar mijn gevoel. heb gezien dat jouwe ook al wat verandert is, is ook super mooi.

      Like

  1. Hallo… een tegenbezoek nadat je bij mij was…. Ik begrijp dat je een andere blog hebt, ken ik jou van die andere blog dan?

    Wildlands… mijn thuispark, wat fijn dat je er positief over bent.
    En ja dieren horen in de vrijheid maar we weten allemaal dat dat een sprookje is die nooit waarheid zal worden. Wildlands doet er gelukkig alles aan om de natuurlijk habitat en leefwijze zo goed mogelijk in te vullen

    Hoe dan ook, fijn weekend

    Geliked door 1 persoon

      1. Wat hartverwarmend fijn te lezen!!

        Dat zegt me niks maar ja dat kan ook makkelijk want mijn geheugen faalt vaker 😊

        Als je weer in Emmen komt, lees ik dat graag

        Geliked door 1 persoon

  2. altijd genieten in Wildlands
    en dieren in het wild zijn zo wat uitgemoord door de mens , en deze tuinen proberen ze in stand te houden John

    ik krijg geen updates van je blog , zal zien of er ergens een volg knop is

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie