Geluk moment, maand

Mijn geluk moment van verleden maand #41.

Ik heb vorige maand een paar dagen gehad waarvan ik mag zeggen dat ik me super gelukkig voelde. Vooral die momentjes vind ik zo’n fijn gevoel. Gewoon omdat je zelf je geluk moet maken, dan komt het zeker goed.

  • Voor mijn zoon een leuke poster gekocht die we later gaan inkaderen om op zijn kamer te hangen.
  • Van mijn overbuur een super leuke cadeautjes gekregen omdat ik hun post heb geleegd en de kat eten heb gegeven als ze op vakantie waren. Zo blij met het cadeautjes ❤️
  • Met mijn zus B en kleine F en natuurlijk mijn zoon, naar de grote markt geweest om daar een heerlijk ijsje te eten en ietsjes te drinken.
  • Ik heb heerlijk toast ananas gemaakt voor mijn zus B en voor me zelf. Zo heerlijk is dat.
  • Met Bink gaan wandelen met zus B en kleine F naar de paartjes gaan kijken.
  • Ik heb weer eens mensen blij gemaakt om grief dat ik niet meer moest hebben op gift gezet van Facebook.
  • Bij mijn hartsvriendinnen en haar vriend gaan eten. En dan nog leuke sleutelhangers gemaakt❤️
  • Één doos chocolade Mersie gekregen van een vrouw die het grief was komen hallen die op gift stond.
  • Eindelijk hadden we vakantie…!
  • Naar een verjaardag feest geweest van kennissen P. En daar super leuke mensen leren kennen.
  • Mijn nagels laten doen met gelnagels, door mijn schoonzus V.
  • Ik had heerlijke verschillende kaarsjes mee en salami om te aperitieven met mijn broer R en schoonzus V. Erna zijn we nog in de jacuzzi geweest..
  • Voor de eerste keer een luchtballon van dicht bij gezien en dan zien dalen.
  • Met mijn broer R en schoonzus V en neef C naar bellewaerde geweest, we hebben een super fijne dag gehad. Mijn zoon heeft voor de eerste keer na 7 jaar met die jongens te gemmen in het echt gezien. En zijn echt toffe jongens.
  • We zijn heerlijke McDonalds gaan hallen.
  • We hebben heerlijk BBQ gegeten.
  • Met mijn man 11 jaar huwelijks verjaardag.
  • Met mijn man heerlijk aperitief gegeten met mijn man in de mooie tuin van ons. Met heerlijke BBQ.
  • De bruine kikker zat in ons kleine vijvertje.
  • Ik ben zo blij met de mooie bloemen in mijn tuintje.
  • Mijn geweldige oorbellen op tijd binnen gekregen van een geweldige Franse buldog.
  • Op vakantie vertrokken naar noorden van Nederland.
  • Heerlijk McDonalds gaan hallen.
  • Heerlijk opgestaan en mijn man had al heerlijk ontbijt gemaakt.
  • Ik heb een mooie giraf vaas gekocht en op de markt heb ik nog mooie bloemen gekocht voor er in.
  • Heerlijk toast Hawaï gegeten op terras.
  • Naar de tuincentrum geweest en daar nog leuk grief gekocht.
  • Naar Boutage geweest, en super mooie kaarsen gekocht en nog andere leuk grief.
  • Met mijn zoon gaan zwemmen en erna nog een heerlijke ijsje eten.
  • Met mijn man naar wildland geweest, daar heb ik nog een heerlijke pizza gegeten.
  • Naar de boerderij geweest en nadien nog eens gaan wandelen in het rozenpark.
  • Met mijn zoon gaan wandelen met bink en hij is nog met zijn voeten in het meer geweest.
  • Met mijn man naar de prinsentuin geweest, wat was het super mooi.
  • Met mijn man de Martinitoren beklommen en een super mooie uitzicht gehad op Groningen.
  • We zijn naar de herinnering centrum kamp Westerbork geweest, echt de moeite om eens te doen.
  • Heel mooie libel gezien.
  • Naar de orvelte geweest, super mooi.
  • Met het gezinnetje gaan zwemmen.
  • Was zo super leuk om eens te doen met bellenblazen, je bent er nooit te oud voor om dat te doen.
  • Terug de eekhoren gezien.
  • Met mijn zus B en kleine F gaan wandelen en naar een fabrieksverkoop geweest. Mijn neefje F verwend met de autootjes die ik voor hem kocht.

6 gedachten over “Mijn geluk moment van verleden maand #41.”

Plaats een reactie