Tag

Vakantie Tag…

Nu Dat iedereen ver op vakantie is, vond ik het super leuk om eens een Vakantie Tag te doen. Ben je benieuwd wat ik leuk vind, neem dan zeker een kijkje…

Welke landen van de wereld heb je al bezocht? 

  • Ik ben al naar Frankrijk, Londen (Engelland), Nederland geweest.

Welke bestemming staat bovenaan jouw verlanglijstje? Met andere woorden: waar wil je ECHT een keertje heen?

  • Ik wil een keertje naar Italy en ook naar Spanje gaan.

Wat is jouw meest ideale vakantie? (strandvakantie, shopping trip, culturele vakantie, etc.)

  • Londen vond ik een super stad. Wat hou ik van de cultuur. Is voor mij echt een van mijn favoriete stad.
  • Nederland is dan ook een super tof land. Daar voelen we ons direct thuis. We hebben er al super leuke uitstapjes gemaakt..

Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?

  • O, hier is dat er paar. Ik vind Boutange super mooi en ook Blauwestad. Deze zijn echt mijn favoriete Mplekken. Maar ondertussen heb ik ook een mooie plekje gevonden aan het water dicht aan een haventje.

Ben je al eens voor werk naar een leuke bestemming gestuurd? Zo ja, waar?

  • Haha ik wou dat het waar was. Maar denk niet dat mijn werk dat zou doen.

Met wie ga je meestal op reis? 

  • Ik ga altijd met mijn prachtig gezinnetje op reis. En af en toe met mijn man alleen.

Met wie zou je nog wel eens op vakantie willen gaan? (dit mag iedereen zijn: familielid, vriend(in) of beroemd persoon)

  • Vooral met personen die dicht bij me staan. Dat is dan mijn zussen en vooral mijn vriendin.

Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?

  • Toch mijn gezinnetje en mijn hond Bink. En moest het nog kunnen, lichte kleren ☺. En nu hopen dat er genoeg eten is op die eiland.

Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo ja, waar?

  • Ik ben al op reis geweest in Nederland. We zijn al naar weert en weddemeer en ook naar Beekbergen geweest. Naar Weddemeer gaan we meestal heen, is daar ook zo prachtig.

Ga je liever naar een attractiepark of naar een dierentuin?

  • Wij gaan liever naar een dierentuin. Want ik vind een attractiepark niet echt leuk. Gelukkig is mijn man en zoon ook zo. Vooral een dierentuin ga je geld naar de dieren, dus word goed gebruikt.

Zou je liever een ski- of een zonvakantie willen hebben?

  • Ik hou van zomervakantie, dan moet je ook niet veel kleren aan doen. Ik zelf hou niet van de koude.

Wat is jouw leukste vakantie-herinnering?

  • Dat mijn man mij te huwelijk vroeg. Hij had kaarsjes laten branden aan het water. En heerlijk wijntje er bij. Leuke herinneringen om nooit te vergeten.

Wat is jouw minst leuke vakantie-herinnering?

  • We hadden een huisje gekregen. En ik deed de berging deur open en die viel gewoon uit de deurkader. Eerst wouden ze geen andere huisje geven. Na aandringen hebben we dan een andere huisje gekregen. Daar lag er een dode vogel op de grond.

Naar welk(e) land(en) ga je dit jaar op vakantie?

  • Deze jaar gaan we terug naar Noorde van Nederland. Vinden we ook een fijne streek daar.

Naar welk land zou jij graag nog op vakantie willen gaan?

  • Ik zou graag naar Italië gaan, lijk me zo een fantastische land te zijn.
  • Zo dat waren mijn antwoord op deze vragen.

Plaats een reactie