Geluk moment, maand

Mijn geluk moment van verleden maand #40.

Ik heb vorige maand een paar dagen gehad waarvan ik mag zeggen dat ik me super gelukkig voelde. Vooral die momentjes vind ik zo’n fijn gevoel. Gewoon omdat je zelf je geluk moet maken, dan komt het zeker goed.

  • Mij zelf zonnenbloemen boeketje gekocht. Wat hou ik er van.
  • Na lang over na te denken. Heb ik een domein gekocht voor mijn blog. Geen vervelend reclame meer.
  • Leuke oorbellen van ijsjes gekocht. En wat zijn ze geweldige.
  • Mijn pakje van Shein is toe gekomen. Zijn dingen om mee te nemen op vakantie.
  • Wat word ik blij als ik de geweldige vogels hoor fluiten.
  • Naar tuincentrum geweest met mijn man. Nog super mooie bloemen gekocht.
  • Mij zelf verwend met een keukenmachine, vind hem super.
  • Een hand stofzuiger gekocht voor boven. Hij is geweldige, nu stofzuiger mijn zoon ook af en toe zijn kamer.
  • Heerlijk citroentaart gemaakt.
  • Met mijn zus B en kleine F en mijn zoon zijn we een ijsje gaan eten. Ik zelf had een warme appeltaart met ijs. Vind ik zo heerlijk.
  • Gaan wandelen met Bink en mijn man. Wat geniet ik er steeds van.
  • Met mijn twee mannen gaan shoppen. Mijn zoon had vooral nieuwe kleren nodig om mee te nemen op vakantie en vooral een zwemschort. Ik zelf heb een nieuwe leuke bikini gekocht. En vooral wat leuke kleren om mee te nemen.
  • Mijn zoon en man verwend met Macdonald.
  • Van mijn schoonzus V leuke vlinder oorbelletjes gekregen. Voor de dag van de schoonmaak.
  • Met mijn zus B en kleine F en natuurlijk mijn zoon naar de Alpaca’s geweest. Was nog een Cadeau van mijn verjaardag dat ik nog moest doen.
  • Naar Boudewijn park geweest met zus B en kleine F en mijn zoon. Ik heb me super goed geamuseerd. Vooral de shows vond ik super mooi.
  • Een leuke drong gekocht om vooral mooie schoot te maken voor in mijn vakantie vlog.
  • Na lange tijd nog eens in mijn Bullet journaal getekend.
  • Mijn kleerkast kunnen verkopen op 2dehans.
  • Is altijd al leuk om mensen toch als je vriendinnen kunnen beschouwen.
  • En klant D heeft me thuis gebracht, zo moest ik niet met de fiets door de regen. De volgende dag mijn fiets wel gaan hallen.
  • Naar verjaardagfeestje geweest van mijn neefje F. Wat was het een mooie monster taart. En vooral heerlijke BBQ en vooral paar van de familie samen.
  • Twee jurken gekregen van mijn schoonzus V.
  • Mooie bloemen gekregen van mijn man.
  • De pad die er weer van de partij is in ons tuintje. Hij heeft ondertussen ons kleine vijvertje gevonden.

8 gedachten over “Mijn geluk moment van verleden maand #40.”

Plaats een reactie