Dierentuin, Pairi Daiza

Overnachting bij Pairi Daiza #5.

Wat was het een beleving om in Pairi Daiza te gaan overnachten. Het was echt een ervaring om nooit te vergeten. Daarom neem ik jullie mee in mijn laatste paar uurtje.

  • De laatste paar uurtjes hebben we nog heerlijk rond gewandeld.
  • Hebben we nog gegeten Balletjes in de tomatensaus . Maar eerslijk gezegd een beetje teleur gesteld omdat je zo veel betaald en naar mijn smaak vond ik het niet echt lekker.
  • Hebben we nog genoten van de prachtige omgeving.
  • En ben ik nog eventjes naar de prachtige schildpad gaan kijken.
  • Op laatste hebben mijn twee mannen nog een mooie surfenier mogen uit zoeken voor hun zelf en heb ik een wonder mooie boek van Pairi Daiza gekocht, ook al was het een beetje aan de dure kan. Wou ik toch die boek mee nemen omdat het over het bestaan van Pairi Daiza was.

Plaats een reactie