Dierentuin, Pairi Daiza

Overnachting bij Pairi Daiza #1.

Wat was het een beleving om in Pairi Daiza te gaan overnachten. Het was echt een ervaring om nooit te vergeten. Daarom neem ik jullie mee in mijn 5 daags avontuur.

  • 14 April zijn we vertrokken richting Pairi Daiza. Dit was nog een verjaardagscadeau voor mezelf en voor mijn man die de dag er voor jarig was.
  • Wauw, alleen al de vernieuwde ingang was wondermooi.
  • We zijn dan naar de balie van het hotel gegaan om in te checken en daar hebben we alle info enzo meegekregen.
  • We hebben dan de nieuwe ingang bewonderd, maar ook nog andere dingen die nieuw waren. Vooral met dat treintje dat er tussenin reed vond ik al superleuk. Mijn man trouwens ook, die was terug eventjes zijn jeugd aan het herbeleven, 😂.
  • We hebben dan mooie dieren bekeken en vooral mooie vissen.
  • Ik zou zeggen geniet van mijn filmpje dat ik voor jullie heb gemaakt.

2 gedachten over “Overnachting bij Pairi Daiza #1.”

  1. Prachtige video et gezellige momenten. Kende dit park niet maar is ook beetje ver van mij af. Kon op youtube zelf niet reageren want stond als geblokkeerd vermeld. Heb zelf ook een YouTube kanaal waar al mijn wandelingen etc staat. Echt een mooi verjaardagscadeau die jullie jezelf hadden gegeven. Gezien de gehele video en zo te zien waren het dan ook supermooie dagen. Groetjes, Tine

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie