Tag, Verjaardag

It’s My Birthday TAG…

Ik zag deze geweldige tag bij lindsey en mee dat ik jarig ben. Wou ik deze heel graag invullen en met jullie delen.

Welke dag is het nu?

  • We zijn Maandag vandaag….

Op welke dag ben je geboren?

  • Ik ben geboren op 27ste Maart, op een zondag.

Wat staat er bovenaan je verlanglijstje dit jaar?

  • Ik zelf heb niet echt een verlangen lijstje. Ik heb eigelijk alles wat ik al wou. En ik ben steeds blij met het gene dat ik krijg.

Vier je je verjaardag altijd op de dag zelf?

  • Niet altijd, nu heb ik het gisteren al gevierd met familie en vrienden. Maar meestal vier ik dat enkele met mijn gezinnetje. En natuurlijk vier ik het vandaag ook.

Wat is het mooiste cadeau dat je ooit hebt gehad voor je verjaardag?

  • Dat is Bink mijn Frans buldog dat ik 3 jaar geleden heb gekregen van mijn man. Het mooiste cadeau dat ik echt veel liefde aan geeft.

Hoe vier jij je verjaardag en heb je tradities?

  • We gaan meestal weg en gaan dan soms gaan uit eten. Tis dan ook te zien waneer mijn verjaardag juist valt van dag. Nee, een traditie hebben we niet.

Heb jij weleens iets gevraagd maar nooit gekregen?

  • Ik heb eigelijk nog nooit iets gevraagd. Enkel aan mijn man, maar die gaf me altijd het gene dat ik wou hebben.

Wat is je lievelings taart?

  • Echt een lievelings taart heb ik niet echt. Ik hou wel van mooie taarten. Deze dag heb ik wel een mooie taart besteld.

Wat zou jouw ultieme verjaardagscadeau zijn?

  • Heb ik niet echt, ik hou eigelijk van alles dat ik krijg.

Krijg je veel kaartjes/smsjes/telefoontjes op je verjaardag?

  • Ik krijg super veel berichtje op sociale media. En telkens keer vind ik het zo leuk om ze te krijgen. Kaartjes krijg ik ook regelmatig, en die laat ik ook meestal een maandje staan om van te genieten.

Plaats een reactie