Zo veel jaar samen

18 Jaar samen..

Ik ben ondertussen al 18 jaar samen met mijn man. Ik had deze dag een super verassingen voor mijn man geplant.

  • Op Zaterdag 18 Februari was ik en mijn man al 18 jaar bij elkaar. Wat een levens jaren dat we elkaar kennen. Nooit gedacht om zo iemand te ontmoeten.
  • We zijn naar een wellness geweest met een heerlijke flesje Champagne en heerlijke hapjes.
  • Ik zelf had nog een verassingen voor hem. En heb hem een bong cadeau gedaan, voor met een auto te rijden op een parkoer van België dat hij zelf mag kiezen. Wat was hij super blij.
  • Daarna zijn we nog heerlijk gaan eten.
  • was echt een top avondje.
  • P.s: normaal was het filmke vroeger voorzien om op mijn blog te zetten. Maar heb zo pech gehad om te maken en nadien dat YouTube het niet aan wou nemen. Maar nu is het toch nog gelukt dat ik het toch nog met jullie wou delen.

Plaats een reactie