Diy, Kerstmis, Krans, Man

Kerstkrans maken met mijn man…

Vandaag ben ik niet alleen, mijn man vergezeld me aan mijn hobby tafel. We laat jullie heel graag zien, hoe we deze prachtige kerstkrans heb gemaakt voor aan de deur te hangen.

Je hebt nodig:

  • Schaar voor takjes te knippen, tang, ijzerdraad, kerstballetjes, decoratie die je leuk vind, appelsienen schijfjes, lichtjes, Groene takken die je in het bos kan vinden

Hoe maak ik het:

  • Ga vooral eerst mooie takjes groen gaan zoeken. Deze kan je in het bos of zelf in je tuin vinden.
  • Je neem vooral veel groen, voor gans de kans mee te bedekken. Dan ga je met dun ijzerdraad rond dat deze goed vast zit.
  • Dan neem je de uitgekozen lampjes en deze ga je ook mee rond. (Meschien over de ijzerdraad dat deze niet meer zichtbaar is).
  • Dan kan je met andere groen bij vullen en vooral afwerken.
  • Ik zelf heb appelsienen schijfjes gebruikt en hulst.
  • Eenmaal ze af is kan je ze op hangen waar je wilt.

Plaats een reactie