Vlog, Week

Week Sfeervlog…

Ik neem jullie mee in paar weken. Ik zat voornamelijk thuis met een pijnlijke rug… Ik heb dan ook dagen gehad dat het gewoon niet ging van de pijn. Maar soms was het ook dagen dat beter was….

  • De Maandag 14 Maart, heb ik nog een heerlijke badje genomen voor mijn rug. Want ik heb van de huisarts nog twee weken bij gekregen. Het verbeter maar gewoon niet.
  • De Dinsdag 15 Maart, was het zo een morgen dat ik vooral naar YouTube heb gekeken. Ik heb naar een vlog van Enzo knol gekeken. Eerlijk gezegd kijk ik niet naar al zijn vlogs. Dan heb ik ook nog naar irina touw gekeken. Ik heb ook nog naar een vlog van Rebecca Denise gekeken. En natuurlijk naar Teske haar vlog…
  • De Woensdag 16 Maart, dat nog steeds thuis met mijn rug. Wat hou ik super veel van mijn Binkje. Wat ziet hij er steeds schattig uit.
  • De Vrijdag 18 Maart, mijn Binkje is echt zo een lieve hond.
  • Hij ging me zelf mee helpen met de kousen op te vouwen. Hahah maar zat meer in zijn mond.
  • De Zaterdag 19 Maart, mijn man was blijkbaar zo moe.
  • De Zondag 20 Maart, in eens begon het te sneeuwen. Gelukkig bleef het niet liggen.
  • Mijn zoon zat op zijn kamer te gamen.
  • We hebben dan een heerlijke wafel met Aardbeien gegeten, zo heerlijk.
  • We hebben naar f1 gekeken…
  • De Dinsdag 22 Maart, heb ik in de middag heerlijke rijst gegeten.
  • De laatste tijd zit Binkje veel bij me, overal volg hij me.
  • Ik heb dan nog naar een YouTube vlog van kp_active gekeken.
  • In de avond heb ik nog gekookt.
  • Mijn bloemen op mijn boompje doe het super goed.
  • De Woensdag 23 maart, heb ik een heerlijke koffie gedronken.
  • Heb natuurlijk weer naar YouTube vlogs gekeken. Vooral naar Enzo knol en naar Bonny. Maar ook naar bram en naar Saskia vind ik zo goeie vlogs om te kijken.
  • Wat kan Binkje zo genieten als je met hem speelt. Vooral als hij op zijn rugje lig, dan maakt hij ook zo van die rare geluidjes.
  • Onze vogel is aan het genieten van de buitenlucht.
  • De bijen zijn ook weer van de partij in mijn tuintje voor de insectenhotel. En de pad is er ook weer in de tuin.
  • Hahah blijkbaar wou Binkje ook in bad gaan.
  • We zijn dan nog gaan wandelen met Binkje.
  • De Donderdag 24 Maart, vandaag ben ik rustig op gestaan. Moest dan nog mijn zoon zijn lunchen voor school maken en dan zijn toastjes met chocolade en zijn chocolademelk..
  • Eenmaal hij naar school is vertrokken heb ik nog eventjes naar YouTube gekeken. Ik heb voornamelijk naar Enzo knol en liefst lotte gekeken. Maar ook nog naar irina touw gekeken.
  • Nu we toch in de Lente zijn heb ik vooral mijn nagels gelakt.
  • Rond 5u zijn we naar de grote markt geweest. Om er een heerlijk ijsje te kopen.
  • We zijn dan nog met Binkje gaan wandelen.
  • De Vrijdag 25 Maart, wat is het altijd heerlijk zo een warme tas koffie..
  • Onder tussen heb ik nog naar Enzo knol gekeken op YouTube. En ook naar Charlotte Hoeboer en naar Rebecca Denise hun vlog gezien.
  • We zijn dan naar de winkel geweest.
  • Ik voelde me al super goed en ik heb vooral het stof afgedaan en gestofzuigd. Mijn man heeft gekuist. Dan heb ik eerst nog naar een vlog van irina touw gezien.
  • We zijn dan nog gaan wandelen. Mijn zoon was nu eens mee.

Plaats een reactie