New Year, Vlog, Week

Week Sfeervlog..

We hebben weer een super fijne weken gehad. Vooral leuke momenten die ik heel graag met jullie wil delen.

  • De Donderdag 30 December, waren we redelijk vroeg wakker. Gelukkig had ik de dag ervóór al redelijk veel in mijn valies in gepakt.
  • Zo moest ik me niet echt haasten. En konden we op ons gemakje ontbijt.
  • Nog eventjes genieten van buiten en de kerstverlichting weg gedaan.
  • En dan zijn we richting België gereden terug naar ons huisje.
  • Eenmaal thuis, kon ik terug genieten van mijn kerst decoratie.
  • De Vrijdag 31 December, hebben we eerst een corona test af genomen. Die waren gelukkig negatieve. We konden dus oudejaarsavond gaan vieren bij vrienden.
  • We hebben heerlijk gegeten en gedronken.
  • En hebben leuke cadeautjes gegeven en gekregen.
  • Na 1u zijn we terug naar huis gereden en heeft mijn man nog een heerlijke cava in geschonken.
  • Happy New year…..!!
  • De Zaterdag 1 Januari, Wat waren we nog super moe. Vooral Bink was erg moe… maar dat zijn we gewoon bij hem 😊.
  • We zijn dan toch uit onze zetel geraakt. En zijn dan met Bink gaan wandelen.
  • Mijn man heeft dan heerlijk gekookt voor ons.
  • De Maandag 3 januari, heb ik de eerlijke kaarsen aangestoken die ik gekregen heb.
  • De Zaterdag 15 Januari, zijn we bij vrienden geweest. Daar heeft mijn zoon zijne nieuwjaarsbrief voorgelezen.
  • We hebben heerlijke kaas gegeten. En vooral heerlijke taart.
  • We zijn ook nog eens verwend met Cadeautjes.
  • De Zondag 16 Januari, heb ik mijn kerstboom weg gedaan en heb ik vooral al het kerst decoratie in doos en gedaan. Om deze dan mooi weer in de tuinhuis te zetten.
  • Ik heb dan gans mijn beneden gekuist.
  • De Dinsdag 18 Januari, bij mijn klant was weer de eekhoorn van de partij. Nu was hij er niet alleen, maar had hij een vriendje mee. Alleen was hij wel op zijn goede, dat hij zeker eten voor hem alleen had.
  • De Vrijdag 21 Januari, wat vond ik deze een mooie zonsondergang.
  • De Zondag 23 Januari, zijn we met Bink naar Puynebroek geweest. Wat vond hij het super leuk om nog eens te gaan wandelen. Ik zelf was eigenlijk ook wel blij dat ik eens buiten ben gegaan.
  • Want de laatste tijd kom ik enkel nog buiten voor mij werk. Ik ga echt blij zijn dat die dokwerker dagen rap weer voor bij zijn. Want ik zelf, hou er echt niet van.

Plaats een reactie