Gezin, Nederland, Vakantie, Vlog, Weddemeer, Winter

Winter avonturen #8

Ik neem jullie mee in mijn verlof momentjes. We zijn met deze dagen op vakantie in Nederland geweest. We hebben nog redelijke fijne dagen gehad.

  • De Maandag 27 December, wat kan ik zo genieten van mijne Bink. Elke dag maakt hij ons gelukkig.
  • Ondertussen heb ik naar YouTube gekeken, naar Bram. Ik volg hem al een tijdje.
  • In de middag zijn we eens naar de stad geweest, en heb ik heerlijk een parfum gekregen van mijn man.
  • We zijn dan nog met Bink gaan wandelen… Wat hou hij er steeds van, vooral van het meertje.
  • De Dinsdag 28 December, zijn ik en mijn man nog gaan wandelen. We zijn naar het Natuurreservaat geweest. Vind het daar steeds super mooi.
  • De Woensdag 29 December, ben ik en mijn man voor de eerste keer naar Emmen geweest.
  • Wat is het een prachtige stad, en vooral winkelcentrum.
  • In de middag zijn we nog eens naar de Blauwestad geweest. Ik ben echt verliefd geworden op deze plaats.
  • We hebben nog met Bink een boswandeling gaan maken. Wat genieten we er van.

Plaats een reactie