Verjaardag, Vlog, Zoon

Dario zijn verjaardag.

Wat word mijne grote jonge in eens super groot. Hij is geen kind meer, maar vooral heb ik nu een tiener in huis van 12 jaar..

  • Gisteren is mijn zoon 12 jaar geworden. Wat word hij in eens super groot.
  • Eerst heb ik mijn zoon wakker gemaakt, want het was het uur om op te staan.
  • Toen hij beneden was heb ik een heerlijke donut met kaarsjes naar hem gebracht. En ik was aan het zingen, van gelukkig verjaardag.
  • Zegt mijn zoon op eens, je bent het toch niet gegeten. Wat ik er op zij van, hoe kan een moeder zou iets vergeten. Als ik hier 12 jaar geleden zat om te bevallen.
  • In de middag zijn we naar de film geweest, hij vond het super leuk. Vooral omdat zijn papa mee was, normaal ga hij nooit mee naar de film.
  • Thuis heeft hij zijn grote cadeau open gemaakt. Tis een mooie bureaustoel. Hij was er super blij mee.
  • Mijn man heeft dan Macaroni gemaakt, wat dat wou hij eten met zijne verjaardag.
  • Twas een super leuke namiddag.

Plaats een reactie