Geliefde, Vlog, Week

Week Sfeervlog..

We hebben weer een super fijne weken gehad. Vooral leuke momenten die ik heel graag met jullie wil delen.

  • De Woensdag 10 November, was ik morgen bij mijn klant. Wat had ik een super mooie uitzicht, met een mooie zonsondergang..
  • In de avond zijn ik en mijn man nog naar het Licht festival in Gent gaan kijken. Maar we waren weer rap terug thuis.. Eerlijk gezegd was het echt een teleurstelling voor ons, we vonden deze jaar maar niks.. Buiten vier jaar geleden was die super top. En ook ik zelf voelde me echt niet op mijn gemak omdat er veel mensen gewoon niet deden wat er opgedragen is van de gemeente.
  • De Donderdag 11 November, zijn we naar Ieper geweest. Maar ja blijkbaar was het in de morgen geweest dat ze zo van die klaproos uit gooide in de meenopoord. Wij dachten dat het in de avond was. Dus voor mij was het echt een teleurstelling. We zijn dan wel nog naar paar oorlogsgraven geweest. En hebben nog een heerlijke frietjes gegeten.
  • De Vrijdag 12 November, zijn we nog eens naar een tuincentrum geweest. Ik heb nog leuke spulletjes gekocht voor in de boom te gangen. Ben er vooral super blij mee.
  • De Maandag 15 November, wat lig Bink hier weer Super te slapen. Echt een schatje is het.
  • De Dinsdag 16 November, heb ik weer Super heerlijk gekookt voor mijn gezinnetje.
  • De Zaterdag 20 November, ik ben dan met Binkje gaan wandelen. Hij had weer zijn bal gevonden, die hij overal mee sleurde. Hij is vooral zot van rollebollen.
  • De Zondag 21 November, heb ik nog een maskertje aangebracht. Keer mijn gezicht goed verzorgen.
  • De Zaterdag 27 November, zijn we achter een kerstboom geweest. Ik hou er van, om een echte in huis te hebben.

Plaats een reactie