Geliefde, Vlog, Week

Week sfeervlog..

We hebben weer een super fijne weken gehad. Vooral leuke momenten die ik heel graag met jullie wil delen.

  • De Vrijdag 15 Oktober, heb ik mijn huishouden gedaan. En wat hou ik er van, om met Bink te dansen.
  • De Zaterdag 16 Oktober, zijn we naar twee winkels gegaan om te filmen. Want er stond er al mooie kerst show.
  • We zijn dan nog met Bink gaan wandelen.. Vind ik steeds leuk om met Bink buiten te gaan.
  • De Zondag 17 Oktober, heb ik me op gemaakt. Want we waren uitgenodigde om naar een communie feest te gaan van mijn overburen. We hebben echt een fijne middag gehad. Vooral heerlijk gegeten en gedronken, was echt geslaagd.
  • De Vrijdag 22 Oktober, waren we op weg naar huis als ik deze hemel zag. Is toch iets speciaals vind ik.
  • De Zaterdag 23 Oktober, ik had voor Bink een nieuwe knuffel gekocht. Maar die is ondertussen al goed stuk.
  • In de avond was er op mijn zoon zijn school Halloween. Mee dat zijn laatste jaar op deze school is, zijn we naar die Halloween fuif gegaan. Ik heb me eerlijk gezegd goed geamuseerd.
  • De Zondag 24 Oktober, zijn we naar Beervelde park gaan wandelen. We hebben echt van genoten met ons Bink. Tis daar echt zo mooi…
  • We hebben dan nog heerlijk aperitief gegeten.
  • En heeft mijn man nog heerlijk gekookt.

Plaats een reactie