Familie, Vlog, Vriendin, Week

Week sfeervlog..

We hebben paar dagen super leuke dagen gehad. Vooral zijn we op de koffie bij mijn hartsvriendin geweest en hebben we voor de eerste keer een familie feestje gehad. Neem zeker een kijkje. Want er komt in de film nog iets prachtig voorbij.

  • De Dinsdag 7 September, hebben we eerlijk buiten gezeten. Het was nog tamelijk goed weertje.
  • We hebben heerlijke kippenboutjes en cocktail gedronken. En hebben dan ook nog een heerlijke ribbetjes gegeten.
  • De Donderdag 9 September, zijn we eerst met zoontje naar de tandarts geweest. Hij was wel een beetje bang, maar ze gaan momenteel nog niks doen. Vooral omdat er nog melk tanden zitten die er eest uit moeten.
  • We zijn dan nog nadien naar de kermis geweest met zoontje. En hebben ook eventjes naar de avond markt geweest.
  • De Vrijdag 10 September, hebben we heerlijke aperitief gegeten en gedronken.
  • Er na heb ik nog heerlijke Marshmallows op de BBQ gemaakt. Mmm zo heerlijk is dat.
  • De Zaterdag 11 September, zijn we nog naar een tuincentra geweest. Ik had nog mooie planten gekocht en vooral dat mooi vogeltje.
  • De Zondag 12 September, Heb ik eerst in de morgen de planten die ik gekocht heb geplant. Ik vind ze nog steeds geweldig mooie.
  • Erna heb ik nog een heerlijke toastjes gemaakt, met heerlijke groentjes er bij.
  • Rond de middag zijn we naar mijn hartsvriendin en haar vriend en haar zus gegaan.
  • We hebben heerlijk koffie en citroen kaastaart gegeten. Was echt zo een heerlijke taart.
  • We hadden vooral veel plezier, we hebben nog met mijn zoon zitten voetballen. Echt zo veel plezier hebben we gehad.
  • Wat hadden we plezier, vooral omdat we naar voorbij rijden auto’s zaten te zwaaien. We wouden eens zien hoeveel er wel niet terug zwaaiden,.en ik moet zeggen er waren er nog redelijk veel die dat deed.
  • Mijn hartsvriendin ging ons nog leren boogschieten.. Wauw super fijn, maar jeetje zo moeilijk. En vooral zo veel pijn in mijn arm.
  • Wat heb ik toch echt bewondering voor haar. Gewoon wat zij kan, kan ik gewoon niet. Echt super fier op haar.
  • De Dinsdag 14 September, was ik bij een klant aan het kuisen. En in eens hoor ik enorm klop. Ik ga dan gaan kijken en zag dan een vogel liggen, ik keek dan verder en er lag er nog een vogel. Ik kon niet geloven dat het een ijsvogel was. Die ene was op slag dood en de ander lag er bewusteloos er bij. Ik heb handschoenen aangedaan en heb die ene vogel laten bekomen. Uit eindelijk is hij nadien weg gevlogen. Aan ene kant was ik dol gelukkig dat ik zo een mooie vogel eens dicht bij zag. En andere kant was ik triestig omdat er een dood was. Kan ook niet aandoen dat ik zo een dierenvriend ben.
  • In de avond zijn we nog met Bink gaan wandelen, vind ik altijd super leuk…
  • De Donderdag 16 September, ik vind de kat van een klant van me super mooi.
  • De Vrijdag 17 September had ik met mijn Beste Vriendin af gesproken om naar Gent te gaan.
  • We hebben een fijne middag gehad, we hebben vooral veel gelachen.
  • Erna zijn we naar de pizza hut iets gaan eten.
  • De Zaterdag 18 September, vloog er laag een luchtballon over mijn huis. Ik denk dat hij wat verder in de weide ging landen.
  • We zijn dan eerst nog naar de carwash gereden, dat ons auto weer proper was.
  • Ondertussen had ik een goeie cocktail gemaakt en ben ik naar boven gegaan om me op te maken.
  • We zijn dan naar een 10 (11) huwelijksverjaardag van mijn broer R geweest. Mijn zoontje vond de DJ super. Was een fijne feestje, we waren rond 1u s nachts thuis..

Plaats een reactie