Gezin, Nederland, Vlog, Weddemeer, Weekend

Weekend sfeervlog..

Ik neem jullie heel graag mee, in ons weekend. We zijn een weekend naar Noorde van Nederland geweest. We hebben het daar super naar ons zin gehad. Wil je meer weten, neem dan zeker een kijkje.

  • De Vrijdag 3 September, zijn we vertrokken richting Noorde van Nederland.
  • Ondertussen was mijn zoontje aan het slapen in de auto. En ja hoor, ons Bink was weer mee, hem kunnen we moeilijk achterlaten thuis.
  • Na goed rijden zijn we eindelijk aangekomen.
  • We hebben eerst nog een flinke wandeling gemaakt, en ja hoor Bink ken het meer nog super goed. Hij ging vooral terug in het meer en vooral met mijn zoon speelde hij super.
  • Erna zijn we nog ietsjes gaan drinken voor we in het huisje binnen konden gaan.
  • Ik en mijn man zijn dan ondertussen nog naar de winkel geweest.
  • We hebben dan nog heerlijke apertief hapjes gegeten en nog heerlijke cocktail gedronken. Geniet daar steeds van .
  • Ik en mijn man zijn dan nog gaan fietsen, vind ik steeds Super leuk om te doen.
  • We zijn dan ons favoriete plaatjes geweest en hebben daar zalig op de bank gezeten.
  • Mijn man heeft dan een heerlijke hamburger gemaakt.
  • In de avond zijn we nog gaan wandelen, met Bink.
  • De Zaterdag 4 September, zijn we eerst naar naar Winschoten geweest. We hebben nog kleren gekocht voor Dario en een mooie herfst jas voor mijn man.
  • Erna zijn we nog naar het huisje gegaan, om ietsjes te eten.
  • We zijn dan naar Boutange gegaan, want we hadden tickers aangekocht voor de nazomer markt. Ik zelf had veel verwachtingen er over. Vooral omdat ik dacht dat er meer kraampjes er stonden. Maar er stonden er jammer genoeg niet veel.
  • Erna ben ik en mijn man nog naar Blauwestad geweest. We hebben heerlijk een aperitiefje gegeten en gedronken..
  • De Zondag 5 September, mijn man had yoghurt gekocht bij een plaatselijke boerderij. Hij vond het wel lekker, maar vind de yoghurt van de winkel beter. Denk omdat hij gewoon de yoghurt niet gewoon is om te eten.
  • We zijn dan nog met Bink gaan wandelen.
  • We zijn dan met het gezin en Bink naar Blauwestad gegaan. En daar wat gewandeld…. Man en zoon hebben dan nog een ijsje gegeten.
  • Erna zijn we richting België gereden. Onderweg hebben we nog een heerlijke ijsje gekocht op de autosnelweg. Rond half 6 waren we in ons gemeente en hebben dan eerst achter McDonalds geweest.
  • Twas echt een fijne weekend… Nog eens bedankt voor deze geweldige cadau schat.

Plaats een reactie