Belgische zee., Gezin, Vlog, Week

Week sfeervlog..

We hebben weer een super fijne week gehad. Vooral leuke momenten die ik heel graag met jullie wil delen.

  • De Zondag 15 Augustus, zijn ik mijn man gaan fietsen. Het was tamelijk warm buiten. Wat vind ik het steeds super om te fietsen, zeker omdat ik rapper fiets dan mijn man. 🤣 mijn man zeg dan steeds, tis geen wedstrijd e. Maja, zit nu eenmaal in mijn benen als je elke dag op de fiets zit.
  • We hebben ook wilde orgieën gezien, vond ze wel prachtig.
  • In de avond zijn we nog met Bink gaan wandelen.. Wat hou hij er steeds van om in het gras te rollebollen.
  • En de mooie zon ging ook ver onder, wat is het steeds een prachtige zicht.
  • De Vrijdag 20 Augustus, heeft mijn man een prachtige bos bloemen gekocht. Het was voor ons 9 jaar huwelijksverjaardag, die de 17ste was. Maar mee dat de bloemenwinkel dicht was, heeft hij ze nu gekocht. Beter laat dan nooit zou ik zeggen 😊.
  • De Zaterdag 21 Augustus, zijn we richting de zee gereden. We gingen naar Bredene om heerlijk in de duinen te picknicken.
  • We hebben eerst wat in de file gestaan. Wat zou je denken met deze prachtige weer, iedereen ga dan naar de zee…
  • Was echt vervelend, er zaten al op ons plaatje waar we steeds zaten. Dus maar verder zoeken, mijn man en zoon zijn nog verder gaan kijken. We hebben dan een plaatjes gevonden dat ook nog rustig lag.
  • Ik had heerlijk pasta salade gemaakt voor het gezinnetje.
  • Ik had ook alles mee om een goeie cocktail te maken, vinden we super heerlijk.
  • We hebben daar zo twee uurtjes gezetten, en dan hebben we een zak al naar de auto gebracht.
  • We hebben een heerlijke strand wandeling gaan maken. Wat genieten ik er steeds van. Je zag dat mijn man er ook veel geniet van had. Vooral omdat hij met zijn voeten in de zee ging. Dat hij normaal nooit doe 😊. Aan de zee voel ik me steeds gelukkig..
  • De Zondag 22 Augustus, zijn we met Bink gaan wandelen. Wat is het steeds een mooi plaatje als je die prachtige Bambi’s ziet. Ik kan er uren naar kijken zo mooi vind ik ze.

Plaats een reactie