Vlog, Vriendin

Week sfeervlog..

Ik heb hier wat dagen dat ik graag met jullie wou delen in een sfeervlog.

  • Vrijdag 5 Maart, heb ik een heerlijke salade gemaakt met pasta en kip. Het was super heerlijk, vooral omdat er niet veel werk aan is.
  • Ik heb nadien de geschenkjes in gepakt die ik in de morgen had gaan hallen. Want mij Hartsvriendin verjaardag den 8ste en ik wou haar verassen.
  • Ik sta steeds wondervolle naar Bink te kijken, vooral omdat hij steeds de kussen in zijn mond doe en dat hij met zijn pootjes zo keer alsof hij nog van zijn moeder drinkt. Leuk om dat steeds te zien.
  • Zaterdag 6 maart, zitten we steeds gezellig tv te zien of wel YouTube. Binkje had het vooral koud en kon wel een dekentje wel gebruiken.
  • Ik ben dan naar de Action gereden met de fiets. Want ik wou deze leuke spulletjes hebben. En wat is het altijd een prachtige uitzicht als je met die fiets rijd.
  • Erna zijn we nog fijn gaan wandelen met mijn zoon en Bink. In de verre zagen we een luchtballon, we dachten dat hij ging landen maar er na steeg hij gewoon weer op.
  • Zondag 7 Maart, Is Bink weer bezig om in mijn kussen te buiten en weer met zijn pootjes te bewegen. Hij denkt echt dat hij nog bij zijn mama aan het zuigen is.
  • Ondertussen kijk ik naar een super mooie tekenfilm. Wat hou ik er van om gewoon een tekenfilm te kijken.
  • Erna kwam mijn man thuis met heerlijke broodjes en had ik onder tussen heerlijke tomatensoep gemaakt.
  • Na het eten zijn we dan door gereden naar mijn hartsvriendin en haar vriend. Ik heb dan haar geschenkje gegeven en ze was er blij mee.
  • We hebben dan nadien nog gaan wandelen met Bink.

Plaats een reactie