New Year

Voor iedereen……

  • Wat hebben we een vreselijke jaar gekregen. Vooral al die regeltjes van de overheid, soms wast echt niet te doen. Mochten we helemaal bijna niks meer. En nu steeds die avondklok, waar toch een klein beetje onze vrijheid mee weg was.
  • Maar voor mijn gezin was het nog een jaar van. Mijn man zijn werk verloren, moeilijk werk vinden. En Dario die sta een beetje achter op school, mee dat de scholen paar maanden dicht was. En voor mij was het een jaar die me eigenlijk op de proef zette. Vooral omdat nu alles in mijn schouders werd geworpen. Ik moest er voor zorgen dat ik bleef werken. Maar vooral dat ik niet ziek werd. En dan de dagen dat mijn man werk had, er voorzorgen dat ik ook om de 2 dagen kookte. Maar Tja, het is ons goed gelukt, toch.
  • Ik hoop dat 2021 een heel andere jaar mag zijn. Maar daar vrees ik er voor, mee dat die corona nog steeds aanwezig is in ons land. En mee dat we niet alle direct een vaccine gaan hebben. En dan is het de vraag of ze wel aanslaan bij de mensen. Daar is er bij mij toch een vraagteken bij.
  • Maar ja, toch stiekeme ben ik al het dromen over de leuke momentjes die ik terug met mijn gezin zal kunnen hebben. En misschien, wie weet. Kunnen we eindelijk ons reis maken naar Italië met ons lieve vrienden.
  • Daarmee wens ik iedereen een fijne nieuwjaar toe en dat iedereen van jullie. U dromen mogen beleven. En vooral blijft gezond…..

Plaats een reactie