Belgische zee., Bink (Franse Buldog)

Naar het strand…

Wat vind ik het strand en de zee nog altijd een van mijn favoriete plaatjes om naar toe te rijden. Aan de zee kom ik echt tot rust en kan ik echt genieten.

  • Mijn zoon moest jammer genoeg naar school.
  • IK zelf had vandaag een dagje verlof staan, om ergens heen te gaan. Maar gelukkig was het niet meer nodig.
  • Daarmee hadden ik en mijn man besloten om eens naar het strand te rijden.
  • Jammer genoeg was het vandaag ook niet echt goed weer, maar dat houdt ons niet tegen om eens naar daar heen te gaan.
  • Bink (hond) heeft dat heel goed gedaan in de wagen.
  • Eindelijk waren we aan gekomen in Bredene, echt een prachtige strand is het.
  • Op het strand lag der behoorlijk mooie schelpen, de natuur is toch super mooi zeker wat der uit de zee komt.
  • We hebben mooie schelpjes bij elkaar gezocht, zelf schelpen gevonden die hier bijna niet voorkomt. Echt prachtig gewoon.
  • We hebben heerlijk genoten van die momentje.
  • IK verschiet der van, dat Bink telkens keer me verbaast hoe hij aan het veranderen is.
  • Vooral de trappen op en af deed hij super. Gelukkig doe hij dat thuis niet.
  • Na 2 a 3 uur zijn we terug naar huis gegaan.
  • Was echt een fijne moment om nooit te vergeten.

Plaats een reactie