Gent, Shoppen

Gaan Shoppen in Gent..

Ik laat jullie vandaag nog eens zien wat ik gekocht heb. Tis niet echt veel, maar ben der wel super blij mee.

  • De vrijdag ben ik met mijn Beste Vriendin nog eens naar Gent geweest.
  • Wat blijft het na mijn gevoel steeds een mooie stad waar je toch nog veel winkels hebben.
  • We hadden af gesproken aan ons tarvener waar we altijd ietsjes drinken.
  • Nu hadden we heerlijke pannenkoeken gegeten.
  • Der na zijn we nog fijn gaan shoppen, en heb ik leuke kleuren gescoord.
  • Ik zelf had nog Yves Rocher producten nodig, zeker voor in bad.
  • In de Boekenvoordeel, ga ik meestal eens binnen uit nieuwsgierigheid. Meestal heb ik nooit iets mee. Maar van deze keer vond ik deze spulletjes geweldig voor in mijn Bullet journaal te werken.
  • In de Primak heb ik eigelijk niks van kleren gekocht.
  • Vooral een matrassenovertrek en kussenslopen. Maar zoals je kan zien lig het al op bed. Maar had ze al in wasmachine gestoken.
  • Ben weer super te vrede met mijn aankoop.
  • Heb wel niet veel kleren gekocht, maar vooral 3 mooie truien.

Plaats een reactie