Bink (Franse Buldog)

Mijn Franse Buldog…

We hebben reeds van Maart een Franse Buldog in mijn gezinnetje. Misschien heb je al gelezen dat ik die gekregen heb voor mijne verjaardag van mijn lieve Man.

  • Eerst en vooral, nee ik heb geen hond genomen omdat het in eens corona was. En dat we veel vrije tijd hebben.
  • Ik moet zeggen dat het wel aan ene kant mooi meegenomen is, dat ik meer dagen thuis was om met zo een kleine hondje te trainen.
  • Wat is het een schatje om te hebben, hij is zo lief en ik moet zeggen dat hij een eigen willetje heeft.
  • In beging als we hem hadden dan was het soms dat we wouden wandelen. Maar bink had daar een andere gedacht van. Hij ging eventjes mee en dat ging hij gaan liggen en kan je aan de lijn trekken zo veel dat je wou, hij ging gewoon niet mee. Toen droeg ik hem gewoon in de natuur in en dan als we terug keerde naar huis dan ging dat vlotter. Dan ging hij in eens rap mee.
  • Na een tijdje mee ouder te worden, ga hij heel goed mee en loopt hij mooi naast ons in de velde zonder aan de lijn te zitten.
  • Ik moet zeggen dat Bink hem echt niet laat doen, hij blaft soms en tja soms bijt hij in mijn voeten.
  • Van ons krijg hij de voeding die hij moet hebben en soms maak ik dan zo waterijsjes voor hem. Die hij super lekker vind.
  • Ondertussen zijn we hem aan het aan leren om met de auto mee te rijden, maar we hebben al gehad dat hij ongemakkelijk was in de auto. Vooral omdat we hem altijd zouden mee nemen als we op reis gaan.
  • Ik moet zeggen ik kan niet meer zonder hem, hij is echt een deel van mijn gezinnetje nu geworden.

  • Heb jullie ook een hond, en welke ras is het..

Plaats een reactie