Cadeau, Verjaardag

Mijn verjaardag verhaal…

Ik was paar dagen geleden jarig. Normaal gaan we elke jaar een dagje naar de zee. Maar nu viel deze echt letterlijk in het water. Wat doe je dan met zo een dag als deze, dat je enkel in je gemeende mag blijven door die vervelende corona-virus.

  • Ik had den 14ste van mijn man een vroege verjaardag geschenkje gekregen. Wat was ik er zo blij mee. Den zaterdag 14.03 zijn we er om geweest, bij een heel lief gezin. Je ziet dat hij in een gezin is groot gebracht, echt huiselijke sfeer. Wat ben ik zo blij met mijn Franse buldog, hij noemt Bink.
  • Mijn man is achter een heerlijke Meringuetaart geweest bij de bakker. Deze was… zo heerlijk.. Zelf mijn zoontje genoot er van. In de avond had dan mijn man nog heerlijk mijn lievelingsgerecht gemaakt Scampi in de kreeftensaus met Tarantella. Vind ik zo heerlijk…

  • Het was lijk een gewone dagje, als een andere moet ik zeggen. Ik had gelukkig deze dagje geen klant, waar ik heen moest gaan. Dus ik was gewoon heerlijk vrij deze dag. We zijn met Bink (ons hond) gaan wandelen. Omdat het een dag is dat niet lijk anders is dan nu heb ik in mijn bullet journaal wat gewerkt. Want ja, ik sta behoorlijk achter. Ik moest nog begingen aan februari ik schaam me dood.  M aar ik moet zeggen dat ik nog een fijne dagje heb gehad als deze onwaarschijnlijk moeilijke periode.
  • Ik hoop dat deze ellende dat nu in de wereld zit rap voorbij is. Ik zou zeggen hou je gezond lieve blog-vrienden.

Plaats een reactie