Geliefde, Valentijn, Zo veel jaar samen

Valentijn en gaan uit eten.

Vrijdag was het dan weer zo ver, het was weer de dag dat je geliefde extra aandacht gaf.  Ik zelf had weer zo een leuke fotocollage gemaakt voor op mijn man zijne Facebook.

  • De vrijdag heb ik weer van mijn man een heerlijke bosje bloemen gekregen. Hij had nog gezegd dat hij niks ging kopen. Mee dat we eventjes op ons inkomen moesten letten nu hij nog steeds geen werk heeft. Maar ik was blij verrast dat hij daar toch stond met een boeketje bloemen..  En wat vind ik ze ongelooflijk mooi❤
  • Ik had voor Valentijn een fles Martini Rossini gekocht, vind ik een van de lekkerste smaken die Martini uit heeft gebracht. Dan heb ik ook nog chips gekocht dat je in kon deppen in geitenkaas. En dan nog ijs bonbons die zijn zo heerlijk. En dan mijn favoriete Raffaello vind ik zo heerlijk.
  • Voor ons Valentijn en voor nu komende Dinsdag zijn ik en mijn man 15jaar samen. Daar mee zijn we zaterdag gaan uit eten.
  • Ik had al gereserveerd bij Brasserie Sebastiaan, we zijn der al paar keer gaan eten en vonden dat ze daar wel lekker eten hadden.
  • We hadden eerste een hapje als scampi gekregen. Der na heb ik beenham met championensaus en frietjes gevraagd. En als afsluiter heb ik dan nog een heerlijke  Sabayon van kriekenbier gekregen.
  • Mijn man had ook eerst een hapje als scampi gekregen. Hij had dan nog een voorrecht scampi diabolique. Dan heeft hij nog ribbetjes met friet gevraagd.  En als afsluiter heeft hij ook nog Sabayon van kriekenbier gekregen.

  • We hebben een fijne avond gehad.

Plaats een reactie